Inimene, abikaasa, ema, president, poliitik, tegija ja tegutseja

Suvi, seekord ikka täiega suvi

Hoplaa, taas on kuu möödunud. Kuu millesse mahtus taas erakordselt palju tööd. Jaaninädalaks olin omadega ikka nii läbi, et vajasin lõunaund! Appikene, mina kes ma pole vabatahtlikult lõuna ajal maganud mitte kunagi, ei saanud ilma lõunauinakuta hakkama ... See oli ikka paras põnts. Samal ajal näiteks vähemalt Microsoft analytics kinnitab, et viimasel kahel kuul on mul juba mõni puhkepäev rohkem kui seda oli märtsis ja aprillis.
Kuidas siis ikkagi läheb?
1. Tegusalt nagu alati -  see pole miskit uut.
2. Füüsiliselt mäes üles ja alla, vastavalt töökoormusele, võimalusele end regulaarselt liigutada ning une kvaliteedile. Suvel on minu jaoks ideaalne võimalus käia ujumas, praegused ilmad soosivad seda igati ning see aitab kõvasti - vabaneda nii pingetest, parandada und kui ka sooritada kõikvõimalikud harjutused õlaliigese "normis" püsimisele. Samme tuleb ka rohkem kui tavaliselt, kuid kuumaga rohkem "päris trenni" ma küll teha ei suuda
3. Vaimselt paremini kui varem ehk suudan lõpuks ka kõveketta vahel tühjaks laadida. Viimati juhtus see kinos Kiired ja vihaseid 9 vaadates.
4. Vabatahtlikku tööd nõustamisega seonduvalt on hetkel vähem, sest suvi mõjub ju kõigile hästi :)
5. Reaalseid kokkusaamisi on küll rohkem, kuid minu ettevaatlikkus peab säilima, kuna siirdatute uuringute alusel meil ikka erilisi kaitset ka pärast vaktsineerimist ei teki. Seega kui tahad minuga kokku saada, siis vaata et oled vaktsineeritud ja mingeid haigustunnuseid ei oma.
6. Autosõidud maanteel on praegu eriti hinnas, sest autos saab hoida täpselt sellist temperatuuri nagu Sulle sobib. Soovitan ka hapnikuravi patsientidele, kellel on keeruline õues, eriti kuumaga, ringi liikuda.
7. Ravimite kõrvaltoimed on minu puhul samuti kui elu ameerika mägedel - suudan enamus aega suhtuda  neisse stolilise rahuga (kuigi need panevad hambaid krigistama või siis elu ümber korraldama). Tean aga, et neist enamust suudan vähendada kui teen tööd norm aega nädalas (no selles olen ikka veel kehva), minimeerin stressi ( ha ha), magan rohkem (üle 8 tunni), teen trenni regulaarselt (selles olen kõige parem) ja söön väga regulaarselt jälgides ka täpselt vedelikukoguseid AGA see kõik alati ei ole nii lihtne kui tundub.

Puhkus paistab, seega mida Sa hing veel tahad?
Eelmine
Muutuste mõjust
Järgmine
Kollektiivlepingust - eellugu (1/4)

Lisa kommentaar

Email again:

Kommentaarid: 8

BNvwqebEHT FzoCuEgrxIY Jul 09, 2021
tsrdNObDjHoAcq jxMastYXoZhD Jul 09, 2021
skNfeXzE KRFvlmTojIX Sep 20, 2021
lJOWsdEoj aBcyJrjV Sep 20, 2021
YyoATXSEK JjGesEYpiAxUZKNM Sep 29, 2021
VQfyFpxwNXzsGe HdWTwDkUvReLgSrf Sep 29, 2021
iOENMFCsgTZRKuvk WZLGnbMODcx Oct 07, 2021
fLBcnxmRYdAvH EMLoYZstzFAGSr Oct 07, 2021