Inimene, abikaasa, ema, president, poliitik, tegija ja tegutseja

Suve pikendus vol1

Oleme töö asjus reisinud mehega eraldi,  päris mitmes riigis. 2017 käisime perega Tenerifel mõeldes sellest kui vb viimasest ühisest reisist …

Pärast siirdamist tuli covid ja reisihimu kadus sootuks. Eelmisel aastal tuli aga tõsine tunne, et tuleb minna. Valisime koha kus me mõlemad polnud käinud - Montenegro. Ja reis 2022 suvel oli ülitore - võtsime pisut rohkem aega et ka kohapeal logeleda. Seega mida valida 2023?
Kuumalaine võttis selle aasta reisioptimismi vähemaks ja seega otsustasime hoopiski suve pikendada. Valisime septembrikuise Valencia! Tõeliselt õnnestunud valik. Ainult töölt ei õnnestunud näpata nii palju päevi kui oleks olnud mõistlik - seega eks tuleb tagasi minna :) Keskmiselt 14 000 sammu nàdal aega iga päev, oli minu jaoks ikka väljakutse.

valencia võttis meid vastu super mugava ühistranspordi, võrratute maitseelamuste, sooja merevee ning väga eripalgeliste meelelahutustega.

Metroos on mõistlik osta 10 korra kaart ning kasutada seda kahekesi, mis on täiesti korrektne. Esimese 10 korra kaart maksis 11 eurot ning hiljem sai sinna 10 euro eest järgmised 10 piletit peale laadida. Ärge laske end segada asjast, et metroorongid sõidavad ka maa peal ja kasutavad sama piletit :) nii jõuab kõikjale

Kindlasti tasub minna vaatama nii Oceanogràfic’ ut kui ka selle kõrval asuvat nn Ahhaa’d. Kogu kompleksi kuulub veel kunstimuuseum ja Caixca Forum. Arvestage vähemalt 12 tundi või veel parem kaks päeva. Isegi meie veetsime Oceanogràfic us 3,5 tundi - lastega läheb kindlasti kauem!  Kogu ümbrus on samuti lasteaõbralik ja asub 9 km pikkuse pargi ääres. Ps Emadele on mõlemal pool silda ka ostukeskused :)

Vanalinnas läheb kindlasti vähemalt päev. Euroopa vanimat turgu peab külastama ja Valencia katedraalis peab audio giidiga ise tuuri tegema. Lähete kohale siis teate miks. Kui vähegi jaksu, siis ronige torni ka. Vaade on kõrge ja eks näete põhiliselt katuseid aga eneseületus on seda väärt - 207 astet, järgmisel päeval on soovitatav manustada magneesiumi.

Tasuta kunstimuusem katedraalist 1 km või 3 eurone sissepääs keraamikamaailma, mis vanalinnas praktiliselt lossis asub, tasub samuti üle vaadata.

Meri on nagu Pärnu rand - liivane, selge, soe.

Toidust kirjutan kohe täiesti järgmisel korral…

Eelmine
Elu taas-sünnipäeva lähenedes ....